Рибка в морі буль-буль-буль, ми за веб два крапка нуль

Поділюся кавалком негативу. Усі наведені дати і терміни є невигаданими. Подібність і схожість до конкретних веб-сторінок – невипадкова:
25 жовтня 2010 р. – публікація допису.
листопада – звістка про те, що допис частково хибний.
листопада – редагування змісту допису. Випадкова зміна шрифту в іншому дописі.
листопада – редагування назви допису.
з 8 листопада і до цього часу – тривають роботи пов’язані зі зміною шрифту допису (Times New Roman на Arial).
14 лютого 2011 р. – шрифт змінено.

13 коментарів:

  1. Pani Ne Bibliotekar16.11.10, 10:41

    @Pan - а я вже після вчорашнього посту, наівна :) повірила, що тепер у Пана буде лише все позитив

    ВідповістиВидалити
  2. @Pani Ne Bibliotekar: так я хіба проти лише позитиву?! думаєте я навмисно щось таке вишукую? Просто важко мовчати.

    Ось Ви - можете якось позитивно пояснити цей графік робіт?

    ВідповістиВидалити
  3. а листопад і жовтень - за різні роки?

    ВідповістиВидалити
  4. Pani Ne Bibliotekar16.11.10, 14:27

    Тримайтеся, Пане бібліотекарю! Ні, навіть я не можу :( Насправді, мені набагато легше бути позитивною - я ж не бібліотекар :)

    ВідповістиВидалити
  5. @Наталья: дякую) зараз виправлю... бачите, зайва емоційність і я вже забуваю послідовність місяців.

    ВідповістиВидалити
  6. Pani Ne Bibliotekar16.11.10, 14:35

    @pan - думаю, найкраще у вашому випадку просто іноді "розбавляти" негатив гумористично-ліричним позитивом а-ля мого гопаку або нашого автобану. Бо життя не чорне й не біле, а чорно-біле... так само, як і наші бібліотеки :)

    ВідповістиВидалити
  7. @Pani Ne Bibliotekar: від самого лише "розбавляй - не розбавляй" життя кращим не стане.
    Добре, десь тут у мене було стареньке наукове і гуморне вИдиво.

    ВідповістиВидалити
  8. @Pani Ne Bibliotekar: Вставку вимкнено через запит, тому простbv лінком заражаю Вас гумористично-ліричним позитивом:D

    ВідповістиВидалити
  9. @Pan - ой, не можу... у вас навіть позитив у гітлерівському стилі :))))))

    ВідповістиВидалити
  10. у вас "зайва емоційність", а я одразу починаю думати, що в мене щось не так з головою

    ви б нам дали посилання, ми б подивилися і висловили свої версії того, що відбувається, бо хіба в нас заборонено редагувати?

    взагалі сьогодні важкий день, читач мені доламую машину, і взагалі не треба так перейматись чужими навіть редагованими дописами, га?

    ВідповістиВидалити
  11. @Наталья: вони мені не зовсім чужі, але вже пізно, потрібно було наробити скрінів.
    Сподіваюсь іншого разу не буде, але якщо раптом - буду вже завбачливо скрінити.

    ВідповістиВидалити
  12. Анонім16.11.10, 19:23

    а о чем речь?
    похоже на возню с википедией, но шрифты...
    поясните плизз из записи и каментов не ясно))

    ВідповістиВидалити
  13. @Анонім: у дописі йдеться про возню з веб-сайтом. Загалом, допис про те, що декотрі працівники бібліотек роботу на 30 секунд, виконують місяцями.

    ВідповістиВидалити